另一個我













新上畫電影只能偶然看看,
在家租碟看「隔夜電影」也有好處,因為知道口碑。
聽過人讚NANA好看,
沒想到果然有點感動。
少男少女戲呀,怎麼還能感動一個接近十八加廿二的少婦呢?
什麼失落了的青春呀這些原因真有點老掉牙,
但想來想去,永遠能感動人的還是關於老掉牙的事──
單純的友情、真摯的愛情
還有劇中人物對追尋夢想的執著……
那是一種誇越年紀的感動

兩個同名的女孩──NANA,經常一黑一白,
開朗多言單純友稚vs陰沉孤獨複雜固執
TWINS類的迷樣故事經常引人聯想生命無常,
像是同源卻因命運走上截然不同的路,
如法國電影《兩生花》,池上遼一的漫畫《英雄本色》

曾在一間餐廰遠望看到一個和自己很相像的人
嚇了一跳。
我記得,在心跳忽然加速的剎那,
我禁不住隔著餐牌偷偷望她,
而她也在偷偷望我……

留言

Yam 飲者說…
也聽聞這片挺好看,搞到我好好奇。
也曾聽人說我跟某某和某某相像,一個是指外貌,一個是指神態(個格)。但我們碰頭的時候,自己一點都不覺得。
真的遇到像自己的人,感覺是怎樣的呢?你的心跳加速,是因為甚麼呢?
Unknown說…
除了照鏡, 好少看到自己個樣, 但某刻一抬頭, 見到前面個人真係好似照鏡咁, 真係會嚇一嚇架。想望真d, 又唔好意思....或者傾兩句, 就發現佢其實唔似自己. 但係無機會.
世界上, 或者真係有同自己好似既人.
Yam 飲者說…
一. 喂喂喂,原來NANA本來是套漫畫啊!
二. 好似應該係幼稚唔係友稚播。
三. 我倒試過(可能好多人都試過)在一些酒樓餐廳之類地方,突然見到一個非常面善的人,打個凸,一秒半之後才發現原來是塊鏡 ... 跟著自己傻笑。(癡線佬!)
Unknown說…
1 喂喂喂, 我知呀.套戲sell得好勁時, 愉景新城都有條跨越三兩層的垂直banner賣呢套漫畫(上面有間漫畫特價場),漫畫果兩個主角靚過電影主角好多添.
2 比你捉到錯字添:p
3 你係痴線既, 我知呀
匿名說…
zozo,

你見到同你相似的人會心跳加速,但係我見到紫昕姐姐是沒有感覺的,可能證明我地都係唔似喎!:p

我昨日看了nana,好好睇,那首曲亦好好聽。看的時候,總不明白像娜娜那樣的rock友為什麼能與白雪公主般的奈奈可以做好朋友兼同屋。我覺得,做得成朋友某程度是要臭味相同的。但想深一層,跟我真的有臭味的有多少個呢?到頭來發現,做朋友還是貴乎真誠、包容,兩脇插刀唔計較。
Unknown說…
你有無面對面見到purple姐姐呢, 或者佢會嚇一跳呢^^
係呀, 首歌好聽, 我睇完套戲果幾日果腦仲成日係度唱
戲終歸是戲, 故仔就係故仔, 無謂駁. 不過那一幕: 奈奈帶娜娜回家, 全家女人都好純真咁接納娜娜就明白了, 她們好像對外表不太著意, 而娜娜那時亦開始敞開內心世界, 她也需要親情...呢段我最深刻.

此網誌的熱門文章

日落之前

The Journey of Desire

井底小聚