小人仔‧大場面




我坐在堂座最後一排
全場咪著眼都找不著孩子
只能把video camera的鏡頭權充望遠鏡稍為看到他的出現
再加上前面幾排家長時不時發狂一樣的揚手叫囂
到最後環節幾乎旁若無人一樣站起來左搖右擺
實在沒可能拍到一張像樣的相片
不過都沒關係了
看著寶貝孩子一本正經地接受證書
還要非常kawaii ne的載歌載舞
激動得要發狂 比孩子還要興奮
我是明白的
好一個像演唱會一樣血脈沸騰的畢業禮
令人感動 難忘

我個仔嘛, 坐在最前排,
中間白線向右數的第二個,
或者由右面數起第九個.
有興趣找找, 不過就算找到,
個樣都看不到.




完場後, 露出真面目,
與同學仔扭作一團.
伸高腳者就是我個仔.

留言

Yam 飲者說…
媽咪好開心啊,冇上鏡都知道佢個開心樣,哈哈!恭喜恭喜!
令郎個樣好清楚丫,咩睇唔到呀?
Unknown說…
估唔到喎, 你真係無老花喎, 仲睇到無上鏡既媽咪個樣, 唔話你高人都唔得呀真係。
Margaret說…
看到他們真有點感動呢!
Unknown說…
我諗, 如果等得到他們十八歲再回想這天, 會更感動.

此網誌的熱門文章

日落之前

The Journey of Desire

井底小聚