終於

出來了。
終於。





從我裏面。
如此奇異。

留言

Bkin Ho說…
恭喜呀, 林沙小姐!

書迷何金上
Unknown說…
謝謝呀, 何金!
匿名說…
謝主隆恩,恭喜恭喜!
百樂
Unknown說…
在醫院時見到你一家宣傳母乳餵哺,
好有親切感啊!
匿名說…
原來你偶像今日六十歲生日啊!
Unknown說…
是嗎....同我同月喎, 原來.
btw, 自你告別your blog, 真開心係度見到你:)
匿名說…
是的,那晚(1月12日)aTV夜間新聞之後一個短節目(兩三分鐘個隻),忽然無啦啦講他,呵。
btw,多謝你開心見到我 :)
Unknown說…
呀……搭嘴……
飲者,我都好高興見到你~

呀,我諗睇開你個blog的朋友都會諗:你會唔會另開新blog寫下你博士後的非學術研究咁呢?

小讀者Pakkin

此網誌的熱門文章

日落之前

The Journey of Desire

井底小聚