mama day

兩父子帶著七八粒蚊叮的戰績,從停車場親子洗車回來, 紅腫幾片的小肥腿竟還興高采烈的蹦蹦跳著, 像想到了什麼偉大構思一樣才踏入門口已急不及待的向媽咪述說。

──媽咪, 我已經決定, 母親節果日, 你買意粉返來煮, 我地一齊慶祝母親節。
媽咪瞥了爸爸一眼, 心裏納悶。──是你們洗車時一起商量的嗎?
──不是呀, 是我自己決定的。
──不是你, 或者爸爸為媽咪煮, 讓媽咪享受嗎?
爸爸打圓場──到時一起出街吃啦。

──我第時會買MOMIMOMI按摩椅送給你的。
──幾時?
──遲D先啦, 等買了大D既新屋先啦, 衣家無位放。
仔仔, 你的好意, 媽咪心領了。

記念每位媽媽。

留言

Yam 飲者說…
happy mamaday ... enjoy your pasta :p
Unknown說…
no la, coz MY MAMA didn't like pasta...
I received a secret present from my son and it was really a great surprise.
Yam 飲者說…
Nothing could be happier than that, I guess. What is the 'secret' present? (no longer a secret la, huh?)
Unknown說…
the greatest surprise is that "my little boy knows how to make a SECRET and SURPRISE for his mom!"
the present ma...nothing special la=)
Margaret說…
真好啦,你個仔好考順呀.
Unknown說…
唏, 聽住先啦, 我成日同佢講, 你今日口甜舌滑, 第時都唔知會唔會真係咁錫媽咪....
仔大十八變呀~~

此網誌的熱門文章

日落之前

The Journey of Desire

井底小聚